Monday, November 30, 2020

Concullega's

 Het concept lijkt zo weggegrepen uit sferen van topsport, artiesten of auteurs met sterallures. Niets voor een blogger op een dating zelfhulpgroep! Dus is dit artikel gewijd aan de blogspot van een collega.

Warme voeten heet blogsite van die collega. Het profiel blijft bewust anoniem, ik noem hem dan ook verder "Warme voeten". Wat ik nog meer kwijt kan is dat de blog de neerslag is van wat Warme voeten over enkele jaren tijd op de blogpagina's van datingsite "Match for me" heeft neergeschreven.

Overigens is het op die blogpagina bijzonder stil geworden, sedert de laatste bloggers zijn 'uitgevlagd'.

Persoonlijk heb ik de blogs van "Warme voeten" altijd erg geapprecieerd. De artikels zijn vlot geschreven: personen wel anoniem maar altijd raak getypeerd en 'to-the-point'. Dat Warme-voeten zijn bijdragen op Match4me ' (na zijn 'afscheid' van de site) tevens heeft verzameld in een blog, vind ik een lovenswaardig initiatief. Dit is dan ook een warme uitnodiging om er enkele artikels te lezen. Uit een totaal van 44 titels vind je zeker iets wat je zint.

Voetnoot: de 42 bijdragen van Sept 2018 omvatten de bijdragen op Match4me. De twee laatste bijdragen uit 2019 zijn eerder atypisch.

No comments:

Post a Comment